понеділок, 20 жовтня 2014 р.

Тренінг1. Інформаційно-просвітницька кампанія, спрямована на захист прав населення Городоцького району в сфері надання соціальних послуг.

      В рамках проекту "Інформаційно-просвітницька кампанія, спрямована на захист прав населення Городоцького району в сфері надання соціальних послуг", який проводиться у Городоцькому районі громадською організацією "ПЕРЛИНА". 
 Основною метою тренінгу було отримання нових знань, умінь, навичок та соціальних установок по відстоюванню власних прав щодо надання соціальних послуг жителям Городоччини.
  На тренінг були запрошені представники сільских громад Городоцького району та представники педагогічних колективів району - активні учителі та голови профсоюзних комітетів закладів освіти.
 Учасники самі собі розробили певні правила поведінки під час тренінгу, які сприяли добрій і злагоженій атмосфері.
  Було проведено ділові ігри, які чітко показали істиний стан справ, з якими    стикаються нащодень жителі нашого району та міста під час відстоювання власних прав та вирішення соціальних питань.
   Після проведення ділових ігор відбулося обговорення "життєвих ситуацій", які розігрувалися на імпровізованій сцені. Під час обговорення було висуното ряд пропозицій та зауважень, які керівники міста, району та керівники соціальніх служб мають взяти до уваги:
низька просвітницька робота серед населення щодо соціальних послуг, які закріплені законами України;
відсутність правової освіти як серед населення району щодо відстоювання власних прав, так і серед керівного складу району щодо дотримання законів України;
те, що в багатьох державних установах району не виконуються засади Закону України "Про звернення громадян";
те, що окремі державні особи, відповідальні за надання соціальних послуг, здійснюють протиправні дії - відмовляють особі в зверненні, хоча за Законом України "Про соціальні послуги" вони несуть відповідальнисть за порушення чинного Законодавства.
   
Учасники тренінгу було висуното ряд пропозицій щодо покращення роботи державних органів:
в разі відсутності спеціаліста в держустанові, який займається певними соціальними питаннями, його повинен замінити інший спеціаліст і прийняти будь-якого жителя району, не пропонуючи "прийти завтра";
розпорядок роботи органів державної влади має бути узгодженим, оскільки в районі достатня кількість держустанов, важко визначитися з обідніми перервами цих установ, з цієї причини людина, яка хоче звернутися в ту чи іншу установу, іноді втрачає дві або більше годин;
має бути тісна співпраця між держустановами та жителями району з питань надання соціальних послуг жителям району, наприклад, шляхом створення дорадчих органів при органах соціального захисту населення та при органах виконавчої влади;
владі необхідно шукати альтернативні джерела фінансування соціальних програм, наприклад, через підписання меморандумів з потужними інвесторами району щодо підтримки малозахищених верств населення.
   Під час тренінгу учасники отримали пакет матеріалів, серед яких - перелік основних нормативно – правових актів, що регламентують соціальний захист населення України, структуру діючої системи судоустрою, матеріал "Алгоритм твоїх дій - як написати скаргу", диск із законами України тощо.
Після тренінгу учасники побажали один одному успіхів, натхнення, сили та побільше таких зустрічей!



Джерело: http://gorodok-live.at.ua/news/16_06_2011_vidbuvsja_pershij_trening/2011-06-21-28


Немає коментарів:

Дописати коментар