понеділок, 20 жовтня 2014 р.

Тренінг 2. Рекомендації по роботі з працівниками соціальних служб.

    В рамках проекту „Інформаційно-просвітницька кампанія, спрямована на захист прав населення Городоцького району в сфері надання соціальних послуг”, підтриманого міжнародною організацією „Український жіночій фонд”.
   На тренінг були запрошені жителі міста Городка та Городоцького району, зокрема, підприємці, працівники культури та медицини.
Враховуючи те, що тренінг - це  вид групової роботи з метою формування нових навичок, самопізнання та розвитку, присутні на початку роботи тренінгу виразили надію, що поставлена мета буде досягнута.
   Під час  ділових ігор учасники отримали навики відстоювання власних прав у процесі отримання соціальних послуг, які надаються відповідними установами Городоцького району, а також набули нових навиків позитивного спілкування (вдалої взаємодії) між людьми.
   Процес навчання передбачав, що навики, отримані в ході даного тренінгу, будуть використані учасниками заходу в їх  житті, а також передані „з вуст - в уста” іншим жителям нашого району.
   В ході спілкування учасники запропонували рекомендації як для працівників і для керівного складу „соціальних органів”, так і для населення, яке має на меті отримати ту чи іншу послугу.
П’ЯТЬ ОСНОВНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ

для працівників соціальних установ:

•    ПАМ’ЯТАТИ, ЩО ПІД ЧАС СПІЛКУВАННЯ З ВІДВІДУВАЧАМИ – ДОТРИМУВАТИСЬ НОРМ ЕТИКИ ТА МОРАЛІ.
•    Знати і виконувати закони України, водночас, пам’ятати, що в будь-якому законі України є стаття проВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА, згідно з якою будь-який громадянин може подати звернення у прокуратуру для порушення кримінальної справи проти посадової особи.
•    В силу своїх професійних обов’язків допомагати тим, хто потребує допомоги.
•    Підвищувати свої професійні здібності шляхом участі у різного роду конференціях, семінарах, тренінгах тощо.
•    Кожна соціальна служба повинна мати „Телефон Довіри” для населення – номер телефону вищестоящої організації (органу управління службою).
для населення:

•    Звертаючись у той чи інший кабінет, до будь- якого чиновника, ПАМ’ЯТАЙ: управлінець – це найнятий державою працівник, для того щоб, швидко і якісно виконати роботу – вирішити твоє питання.
•    КУЛЬТУРА ПОВЕДІНКИ СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА В ЗНАЧНІЙ МІРІ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД ТВОЄЇ ПОВЕДІНКИ.
•    Ти маєш знати і застосовувати Закони України та інші нормативно-правові акти, що регламентують соціальний захист населення!
•    Згідно з чинним законодавством України про порядок і умови отримання соціальних послуг чітко вказана процедура отримання послуги для населення „Для отримання соціальних послуг, що надаються державними та комунальними суб'єктами, ОСОБА, ЯКА ЇХ ПОТРЕБУЄ, МАЄ ЗВЕРНУТИСЯ З ПИСЬМОВОЮ  ЗАЯВОЮ...”
•    Ти не повинен розглядати хабар, як засіб вирішення питань.

   Після закінчення тренінгу учасники оцінили, наскільки були виправдані їхні очікування. Присутні на тренінгу  заявили про бажання передати отримані навики та нові знання своїм близьким, рідним та колегам по роботі, а також виразили бажання та надію на подальше проведення подібних зустрічей із обов’язковим залученням представників соціальних служб.
Іншим жителям Городоччини – побажали бути активними та сміливими у відстоюванні власних прав!

Немає коментарів:

Дописати коментар